مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 02:502020-12-05سياسي

پرهزینه ترین آب خراسان مخصوص بجستان است


مدیر شرکت آب وفاضلاب خراسان رضوی گفت: صحبتی را که منابع اعتباری وجود دارد و ما پیگیر آن نشدیم را قبول ندارم، از 60 درصد بودجه ای که برای پروژه آب بجستان به ما تحویل داده شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس مشهد، در خصوص حل مشکل شوری آب بجستان، با امام جمعه و نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی مصاحبه گرفتیم که تحت عنوان منتشر شد.

  نماینده مردم بجستان در مجلس شورای اسلامی، قصور را از چشم شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی می دید، در این گزارش ما پای صحبت های مدیر شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی نشستیم تا ماجرا را از زبان مدیر شرکت جویا شویم که در ادامه می خوانید.

مدیر شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی به صحبت های نماینده مردم بجستان در مجلس شورای اسلامی، نسبت به عدم پیگیری اعتبارات اخذ شده واکنش نشان داد و گفت: تکذیب می کنم، این صحبت را که منابع اعتباری وجود دارد و ما پیگیر آن نشدیم، قبول ندارم، از هر آنچه که می شد و حلّال مشکلات آبی منطقه است، ما کمک گرفته ایم و همچنان هم پیگیر هستیم.

سیدابراهیم علوی بیان کرد: حداکثر بودجه و اعتباری که به پروژه آب بجستان طبق بودجه مصوب تخصیص داده شد، 100 میلیون تومان بود که پس از ترخیص 60 درصد این بودجه در اختیار پروژه قرار گرفت، پروژه هایی هم که الان درحال انجام است با تعهدات شخصی خودم به فروشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهزینه ترین آب خراسان مخصوص بجستان است

پرهزینه ترین آب خراسان مخصوص بجستان است