مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 03:352020-12-06پزشكي

ویروس فعلی کرونا، ویروس ووهان چین نیست/نباید بازگشایی ها یک دفعه ای باشند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد: ویروس کرونا در این مدت جهش زیادی پیدا کرده به طوریکه ویروسی که هم اکنون با آن روبرو هستیم، دیگر ویروسی که از ووهان چین وارد شده باشد، - ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد: ویروس کرونا در این مدت جهش زیادی پیدا کرده به طوریکه ویروسی که هم اکنون با آن روبرو هستیم، دیگر ویروسی که از ووهان چین وارد شده باشد، نیست بلکه شبیه ویروس ایتالیایی شده که هم سرایت پذیری و هم مرگ و میر آن افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

دکتر سید وحید احمدی طباطبایی در گفت وگو با ایسنا، درباره علل فوق قرمزی شهرستان راور گفت: یکی از ملاک ها در تقسیم رنگ بندی شهرها میزان شیوع بیماری بر اساس جمعیت منطقه است که متاسفانه در شهرستان راور که دارای جمعیت پایینی (حدود 40 تا 45هزار نفر) است تعداد موارد بستری به دلیل ابتلای قطعی یا مشکوک به کووید 19 نسبت به جمعیت عدد بالایی است که البته می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین این احتمال می رود که شرایط قرنطینه در شهرستان راور به خوبی انجام نشده باشد که در همین راستا به فرماندار این شهرستان تذکر داده شده است.

احمدی طباطبایی در مورد بازگشایی یک دفعه ای ادارات و اصناف بعد از تعطیلات 2 هفته ای اظهار کرد: نباید بازگشایی ها یک دفعه ای باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس فعلی کرونا، ویروس ووهان چین نیست/نباید بازگشایی ها یک دفعه ای باشند

ویروس فعلی کرونا، ویروس ووهان چین نیست/نباید بازگشایی ها یک دفعه ای باشند