مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 04:302020-12-06ورزشي

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان کناره گیری کرد


سرمربی تیم والیبال لیگ برتری خاتم اردکان از هدایت این تیم کناره گیری کرد و «رضا سالک» به صورت موقت هدایت این تیم را برعهده گرفت.

- ایسنا/یزد سرمربی تیم والیبال لیگ برتری خاتم اردکان از هدایت این تیم کناره گیری کرد و رضا سالک به صورت موقت هدایت این تیم را برعهده گرفت.

فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در مورد جدایی اش از این تیم اظهار کرد: من از نیم فصل سال گذشته عهده دار مسئولیت سرمربیگری تیم والیبال خاتم اردکان شدم و به خاطر این تیم و مردم اردکان تمام سعی و تلاشم را انجام دادم تا یک تیم خوب برای والیبال اردکان برای فصل جدید داشته باشیم.

وی گفت: از جدیدی به عنوان مدیر عامل باشگاه و همکاران عزیزم در کادر فنی کمال تشکر و قدردانی را دارم که در این مدت نهایت لطف و همکاری را با من داشتند، اما شرمنده مردم و هواداران تیم والیبال خاتم اردکان هستم که به دلیل مشکلاتی که طی این فصل بخاطر بیماری کرونا برای من به وجود آمد و هم اکنون خانواده ام به شدت به وجودم در کنار خود نیازمند هستند از این تیم جدا می شوم.

نفرزاده خاطرنشان کرد: از جدیدی تشکر می کنم که با درخواست من در این شرایط حساس مبنی بر جدایی از تیم موافقت کرد و امیدوارم مردم اردکان به خصوص هواداران این تیم وضعیت من را درک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان کناره گیری کرد

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان کناره گیری کرد