مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 04:552020-12-06پزشكي

با انگیزه به جنگ کرونا برویم


یک روانشناس در چهارمحال و بختیاری گفت: افرادی که از نظر ذهنی و روانی قوی هستند و با انگیزه و شادی زندگی می کنند، بدن آن ها در مقابله با انواع بیماری قدرت بیش تری خواهد داشت.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک روانشناس در چهارمحال و بختیاری گفت: افرادی که از نظر ذهنی و روانی قوی هستند و با انگیزه و شادی زندگی می کنند، بدن آن ها در مقابله با انواع بیماری قدرت بیش تری خواهد داشت.

امین مختاری در گفت وگو با ایسنا در خصوص اثرات بیماری کرونا بر روان افراد و نحوه برخورد آن ها با بیماری های واگیر در گستره وسیع مانند کرونا، اظهار کرد: افراد در برابر پاندمی ویروس کرونا واکنش های روانی و رفتاری متفاوتی از خود نشان می دهند.

این روانشناس خانواده با اشاره به اینکه پاسخ متفاوت افراد به بیماری ریشه در شخصیت و پیشینه آن ها دارد، گفت: در گروه اول افراد در مواجه با بیماری با موضوع ساده انگارانه برخورد و احساس می کنند اخبار منتشر شده در رسانه ها در خصوص بیماری بزرگ نمایی شده است و اهمیت چندانی ندارد.

وی افزود: این افراد عامل انتشار افسارگریخته ویروس در جامعه هستند و به خود و دیگران آسیب می رسانند، بسیاری از این افراد در صورت ابتلا به کرونا قرنطینه را رعایت نمی کنند و مانند یک بمب ویروس در جامعه آزادانه تردد می کنند و می توان گفت عامل اصلی استمرار زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با انگیزه به جنگ کرونا برویم

با انگیزه به جنگ کرونا برویم