مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 06:002020-12-06اجتماعي

باران امروز کرمانشاه را ترک می کند/ کاهش دما در روزهای آینده


مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از روز دوشنبه تا پایان هفته به استثنای مه صبحگاهی پدیده خاص دیگری را برای جو منطقه پیش بینی نمی کنیم.

- محمد خسروی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص چشم انداز وضعیت جوی استان طی چند روز آینده، اظهار داشت: تحت تاثیر سامانه بارشی مستقر بر جو منطقه هوای استان امروز ابری همراه با بارش باران و احتمالا رعد و برق خواهد بود، شرایط ناپایدار و بارندگی طی ساعتی از وقت امروز به ویژه در نواحی جنوبی و شرق استان از نمود بیشتری برخوردار است وی گفت: این وضعیت باعث آبگرفتگی معابر عمومی به خصوص در نواحی یاد شده می شود، بارش علاوه بر ارتفاعات در پاره از نقاط در مناطق سردسیر به شکل برف هم دیده می شود.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: از روز دوشنبه تا پایان هفته به استثنای مه صبحگاهی برای روزهای دوشنبه و سه شنبه و کاهش دمای هوا طی ساعتی از شب پدیده خاص دیگری را برای جو منطقه پیش بینی نمی کنیم.

وی دمای هوای کرمانشاه طی 24 ساعت گذشته را بین حداقل 6 و حداکثر 13 درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: در این بازده زمانی سومار با بیشنه دمای 20 درجه سانتی گراد و شهرستان سنقر با کمینه دمای 2 درجه سانتی گراد به ترتیب به عنوان گرم ترین و سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران امروز کرمانشاه را ترک می کند/ کاهش دما در روزهای آینده

باران امروز کرمانشاه را ترک می کند/ کاهش دما در روزهای آینده