مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 06:152020-12-06سياسي

درخواست ائتلاف آزادی و تغییر برای لغو شورای شرکای دوره انتقالی سودان


به دنبال اعلام تشکیل شورای شرکای دوره انتقالی سودان توسط رییس شورای حاکمیتی این کشور، ائتلاف گروه های آزادی و تغییر خواستار لغو این شورا شد.

- درخواست ائتلاف "آزادی و تغییر" برای لغو شورای شرکای دوره انتقالی سودان به دنبال اعلام تشکیل شورای شرکای دوره انتقالی سودان توسط رییس شورای حاکمیتی این کشور، ائتلاف "گروه های آزادی و تغییر" خواستار لغو این شورا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، ائتلاف موسوم به گروه های آزادی و تغییر که از گروه های اپوزیسیون این کشور محسوب می شود، در بیانیه ای خواستار لغو دستور صادر شده توسط عبدالفتاح البرهان، رییس شورای حاکمیتی سودان مبنی بر تشکیل شورای شرکای دوره انتقالی این کشور شد.

در بیانیه این ائتلاف آمده است: این شورا فاقد هرگونه اختیارات اجرایی و قانونی است و نباید بر نهادهایی که طبق سند قانون اساسی تشکیل شده اند تأثیر بگذارد و اختیارات آنها را نقض کند.

ائتلاف گروه های آزادی و تغییر در ادامه بیانیه خود تأکید کرد: مصوبه صادر شده توسط رییس شورای حاکمیتی با اختیارات مندرج در آن مغایرت دارد و پیش از صدور آن به گروه های آزادی و تغییر ارائه نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ائتلاف آزادی و تغییر برای لغو شورای شرکای دوره انتقالی سودان

درخواست ائتلاف آزادی و تغییر برای لغو شورای شرکای دوره انتقالی سودان