مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-06بين الملل

دیلی تایمز: قدرت بزرگ منطقه با ترور و توطئه متوقف نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه دیلی تایمز با اشاره به ترور دانشمند هسته ای و دفاعی ایران شهید فخری زاده نوشت: این جنایت بخشی از برنامه های مخرب امنیت و صلح منطقه ای ترامپ، - یک روزنامه پاکستانی معتقد است توطئه ها و دشمنی ها و ترورها، نه تنها تأثیر بازدارنده در مقابل جمهوری اسلامی ایران نداشته بلکه باعث شده ایران به کشور قدرتمند خاورمیانه تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، روزنامه دیلی تایمز با اشاره به ترور دانشمند هسته ای و دفاعی ایران شهید فخری زاده نوشت: این جنایت بخشی از برنامه های مخرب امنیت و صلح منطقه ای ترامپ، نتانیاهو و بن سلمان است.

ترور دانشمند هسته ای ایران نیز همانند ترور ژنرال سلیمانی در خاک عراق، نقض معاهده هسته ای و سیاست فشار حداکثری بر ایران، تلاشی سه جانبه از سوی آمریکا، اسراییل و عربستان برای خارج کردن تهران از مسیر پیشرفت هسته ای صلح آمیز و ایجاد تنش در منطقه است.

تاریخ انقلاب اسلامی ایران به خوبی بیانگر شکست سیاست ایران ستیزانه آمریکا و متحدینش است.

این توطئه ها نه تنها تأثیری بر نظام ایران نداشته بلکه جمهوری اسلامی را تحت مدیریت رهبر عالی آیت الله العظمی سید علی خامنه ای، متحد و به یک کشور قدرتمند در خاورمیانه تبدیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیلی تایمز: قدرت بزرگ منطقه با ترور و توطئه متوقف نمی شود

دیلی تایمز: قدرت بزرگ منطقه با ترور و توطئه متوقف نمی شود