مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-06سياسي

مجری پرس تی وی: غرب فشار سیاسی بر حجاب زنان ایران دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرضیه هاشمی مجری و گوینده شبکه بین المللی پرس تی وی رسانه ملی با حضور در برنامه چراغ شبکه پنج سیما گفت: - ، مرضیه هاشمی مجری و گوینده شبکه بین المللی پرس تی وی رسانه ملی با حضور در برنامه چراغ شبکه پنج سیما گفت: اسم قبلی من ملانی فرانکلین بود، آمریکایی هستم و در خانواده مسیحی پروتستان به دنیا آمدم و در 22 سالگی مسلمان شیعه شدم.

وی همچنین گفت: شخصیت امام خمینی (ره) خیلی برای من جذابیت داشت، می خواستم ببینم چه چیزی هست که این همه جمعیت، جوانان و قشر های مختلف مردم جذب آن مرد شدند از اینجا بود که تحولات در زندگی ام شروع شد.

مجری شبکه پرس تی وی با بیان اینکه آمار تجاوز در دانشگاه های آمریکا افزایش یافته و بالاست، افزود: در مورد این دیدگاه که آزادی های موجود در غرب و آمریکا را مانع آزار زنان در جامعه می داند و آنجا نیازی به حجاب نیست عنوان کرد: اصلا این طور نیست و تعداد تجاوز در دانشگاه ها بیشتر است، وقتی دختر در محیط دانشگاه و خوابگاه دانشگاه امنیت ندارد، شما تصور کنید؛ در بقیه جامعه چه می گذرد؟ مرضیه هاشمی همچنین گفت: من حس می کنم که در جامعه کاپیتالیسم مرد و زن فرق نمی کند، مهم پولی است که از آن ها توسط مالیات به دست می آید و ارزش خانم ها در غرب به نظرم خیلی پایین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجری پرس تی وی: غرب فشار سیاسی بر حجاب زنان ایران دارد

مجری پرس تی وی: غرب فشار سیاسی بر حجاب زنان ایران دارد