مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-06اجتماعي

آموزش در تمامی شهرستان های هرمزگان مجازی است


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: آموزش همه مدارس استان در هر دو وضعیت نارنجی یا زرد به صورت غیر حضوری است و این وضعیت تا پایان هفته جاری تداوم دارد.

- ایسنا/هرمزگان معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: آموزش همه مدارس استان در هر دو وضعیت نارنجی یا زرد به صورت غیر حضوری است و این وضعیت تا پایان هفته جاری تداوم دارد.

علیرضا باقری صبح امروز(16 آذرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: بر اساس تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا، شهرستان های بندرعباس، حاجی آباد و بستک در حالت نارنجی هستند و مابقی شهرتانها و مناطق در وضعیت زرد قرار دارند.

وی اظهار کرد: تمامی ادارات مناطق و شهرستانها با رنگ نارنجی با یک دوم کارکنان و همچنین در وضعیت زرد نیز با دو سوم کارکنان در محل کار حضور پیدا خواهند کرد.

باقری ادامه داد: آموزش های تمامی مدارس شهرستانها و مناطق استان بصورت غیر حضوری و مجازی می باشد و کادر اداری مدارس نیز در مدارس حضور نخواهند داشت.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هرمزگان خاطرنشان کرد: وضعیت و چگونگی آموزش مدارس در هفته آینده نیز پس از اعلام ستاد ملی مدیریت کرونا مشخص خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش در تمامی شهرستان های هرمزگان مجازی است

آموزش در تمامی شهرستان های هرمزگان مجازی است