مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 06:502020-12-06سياسي

روحیه خلاق و مخلصانه دانشجویی یکی از ارکان قدرت کشور است


رییس جهاددانشگاهی واحد استان قم روحیه دانشجویی که سرشاز از خلاقیت و کار مخلصانه است را برگ برنده کشور در همه عرصه ها و یکی از ارکان قدرت ملی دانست.

- ایسنا/قم رییس جهاددانشگاهی واحد استان قم روحیه دانشجویی که سرشاز از خلاقیت و کار مخلصانه است را برگ برنده کشور در همه عرصه ها و یکی از ارکان قدرت ملی دانست.

دکتر محمد حیدری در گفت وگو با ایسنا با تهینت روز 16 آذر روز دانشجو و سالروز تاسیس خبرگزاری ایسنا، گفت: در این روزچند تن از دانشجویان نخبه کشور جان خود را برای استقلال و آرمان آزادی خواهی ملت ایران فدا کردند و پس از آن در نهضت اسلامی امام راحل دانشجویان جوان ما بار دیگر به صحنه آمدند و برگ زرین دیگری از تاریخ پرافتخار ایران را رقم زند.

وی افزود: پس از انقلاب اسلامی نیز امام راحل که علاقه وافری به جوانان و دانشجویان داشتند و همیشه این قشر را مورد تفقد خود قرار می دادند و ایجاد نهادی به نام جهاددانشگاهی برآیند و مصداق واقعی این نگاه حکیمانه و پدرانه به نسل جوان کشور بود.

دانشجویان ما در دوران جنگ با علم و تخصص خود د رکنار تعهد و روحیه بسیجی و جهادی وارد عمل شدند و توانستند با نیروی علم و تقوا و شجاعت مثال زدنی خود حصرهای ظالمانه علمی و فنی و نظامی دشمن را بکشنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه خلاق و مخلصانه دانشجویی یکی از ارکان قدرت کشور است

روحیه خلاق و مخلصانه دانشجویی یکی از ارکان قدرت کشور است