مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 07:102020-12-06اقتصادي

آغاز عملیات 3 طرح آبرسانی در شهرستان اردستان


مدیر آب و فاضلاب اردستان از آغاز عملیات اجرایی سه طرح آبرسانی روستایی در شهرستان با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیر آب و فاضلاب اردستان از آغاز عملیات اجرایی سه طرح آبرسانی روستایی در شهرستان با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

رضا دهقانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: عملیات اصلاح و تعویض شبکه انتقال آب روستای کهنگ به طول حدود 6 کیلومتر به همراه نصب تمامی انشعابات، با همکاری بسیج سازندگی، بخشداری مرکزی در حال انجام است و پس از اجرای این عملیات 690 خانوار از آب سالم و بهداشتی پایدار بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: عملیات آماده سازی و نصب مخزن پیش ساخته آب شرب روستای سفیده که 241 مشترک را زیرپوشش قرار می دهد با ظرفیت 210 مترمکعب و اعتباری افزون بر سه میلیارد ریال از محل اعتبارات آب و فاضلاب آغاز شده و تا 22 بهمن امسال به بهره برداری می رسد.

مدیر آب و فاضلاب اردستان گفت: عملیات فنس و حصارکشی مخزن 100 متر مکعبی روستای شیرازان نیز با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال در دستور کار قرار دارد درحالی که در روستای شیرازان بیش از 90 خانوار تحت پوشش آبفا قرار دارد.

دهقانی با بیان اینکه 108 روستا با جمعیت افزون بر 15 هزار نفر در قالب 11 هزار مشترک تحت پوشش آبرسانی شهرستان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات 3 طرح آبرسانی در شهرستان اردستان

آغاز عملیات 3 طرح آبرسانی در شهرستان اردستان