مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 07:102020-12-06سياسي

امام جمعه اراک: روز دانشجو تجلی آرمان گرایی پویندگان راه علم است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی، روز دانشجو را تجلی آرمان گرایی و بیداری پویندگان راه علم و دانش عنوان و تأکید کرد: دانشجویان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در این پیام که نسخه ای از آن در اختیار فارس قرار گرفت، آورده است: دانشجویان و دانشگاهیان و حوزویان نماد شرافت و کرامت و عزت نفس و آرمان خواهی و عدالت خواهی و مبارزه با فساد و تبعیض و ظلم هستند.

در این پیام آمده است: دانشجویان و دانشگاهیان و حوزویان عزیز ما فرزندان عاشورا، کربلا و محرم هستند و از امام حسین (ع) درس حریت و آزادی و آزادگی آموخته اند و در راه خدا، حق، آزادی و کرامت انسانی الگو و اسوه اند و در برابر نظام سلطه و استکبار و صهیونیزم و عمال مرتجع و جنایتکار آنها با تمامی قوا ایستاده و خواهند ایستاد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: قشر دانشگاهی و حوزوی با تمامی وجود در راه پاسداری از خون شهیدان به ویژه شهدای دانشجو و هسته ای و سردار سلیمانی ها، ابومهدی المهندس ها، حججی ها، مطهری ها، بهشتی ها و مفتح ها مردانه فداکاری می کنند و با صلابت ایستاده اند.

در این پیام آمده است: شانزدهم آذر سالروز جنبش دانشجویی جوانان عزیز و گرامی کشور عزیزمان را در سال 1332 گرامی می داریم و یاد شهیدان دانشجویی، دانش آموزی، دانشگاهی و حوزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اراک: روز دانشجو تجلی آرمان گرایی پویندگان راه علم است

امام جمعه اراک: روز دانشجو تجلی آرمان گرایی پویندگان راه علم است