مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-06ورزشي

پارک های بانوان در خوزستان احداث و تجهیز شوند


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان خواستار احداث، توسعه و تجهیز پارک های بانوان در استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، زینب پارسافخر شامگاه شنبه در جلسه شورای ورزش خوزستان، اظهار کرد: همیشه از سهم زنان به نسبت جمعیتی اشاره می کنیم که جمعیت قابل توجهی از جامعه را به خود اختصاص داده اند و به همان نسبت نیز بی توجهی به شادابی و سلامت بانوان به سلامت جسم و روان آنها آسیب جدی وارد می کند.

وی با بیان اینکه امروزه نیز با گسترش آپارتمان نشینی باید به دنبال راهکارهای معقولی برای پیشگیری از افسردگی روح و روان و فرسودگی های فیزیکی باشیم که زنان و دختران ما را همواره تهدید می کند، افزود: در این بین می توان از پارک های بانوان با بستر مناسبی که دارند، در جهات مختلف به ویژه فعالیت های ورزشی استفاده کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان در ادامه گفت: ضمن اینکه بانوان در پارک های بانوان می توانند به واسطه فضای بسیار مناسبی که وجود دارد، از خدمات آموزشی بهره مند شوند و از آموزش های مربوط به مهارت های زندگی، برگزاری دوره هایی که باعث تحکیم بنیاد خانواده می شوند و… استفاده کنند.

پارسافخر عنوان کرد: با توجه به اینکه در پارک های بانوان شاهد حضور گروهی و مشارکتی زنان در ورزش های جمعی در محیط های مناسب هستیم، این مهم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک های بانوان در خوزستان احداث و تجهیز شوند

پارک های بانوان در خوزستان احداث و تجهیز شوند