مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-06سياسي

فعالیت زیر پوستی جریان فحشا و اباهه گری در کرمانشاه


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان فحشاء به صورت زیرپوستی در کرمانشاه در حال فعالیت است و انتظار می رود با اتفاقات پیش آمده مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه عزل شود.

- محمد رشیدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جریان اباهه گری، فحشاء و ولنگاری به صورت زیر پوستی در کرمانشاه در حال فعالیت است که بروز و نمود آن مانکن زنده در یکی از پاساژهای شهر و ساخت کلیپ سخیف و مستهجن در تکیه معاون الملک است.

وی افزود: برای اولین بار در کشور است که چنین موردی مشاهده می شود و کلیپی با حضور یک زن و به صورت نیمه برهنه در اینچنین مکانی انتشار پیدا می کند و مسئولان امنیتی و انتظامی کرمانشاه باید به جد پیگیر ماجرا باشند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد ضعیف و غیرقابل دفاع میراث فرهنگی و گردشگری کرمانشاه در سال های اخیر، تصریح کرد: عملکرد مدیرکل میراث فرهنگی در این سال ها بسیار ضعیف و نشان دهنده عدم تخصص است.

وی با اشاره به شائبه مونتاژی بودن فیلم منتشر شده، بیان کرد: این کلیپ را به پنج کارشناس متخصص برای بررسی دقیق سپردیم که همگی تأیید کرده اند کلیپ مذکور در لوکیشن واقعی که مکانی مذهبی و زیر نظر میراث فرهنگی و گردشگری است فیلمبرداری و ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت زیر پوستی جریان فحشا و اباهه گری در کرمانشاه

فعالیت زیر پوستی جریان فحشا و اباهه گری در کرمانشاه