مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-06اقتصادي

نبود کشتارگاه؛ مشکل بزرگ شترداران خراسان جنوبی


عاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: شتر یکی از ظرفیت های استان است که به دلیل نبود کشتارگاه به صورت زنده از استان خارج و به استان های تهران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محود اشرفی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال جذب سرمایه گذار برای احداث کارخانه فرآوری شیر شتر هستیم که تعدادی سرمایه گذار نیز مراجعه کرده و پیگیر کار ها هستند.

وی افزود: شیر شتر به دلیل خواصی که دارد باید به عنوان شیر خشک صادر شود، چراکه چندین برابر شیر گاو کلسیم، فسفر و آهن دارد و از همه مهم تر انسولینی که در شیر شتر موجود است برای درمان دیابت، هپاتیت و سل و مداوای بسیاری از امراض صعب العلاج مفید است.

 نهبندان رتبه اول شترداری در خراسان جنوبی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: نهبندان رتبه اول شترداری در استان را دارد و بعد از آن شهرستان های طبس، خوسف، بشرویه و سرایان به ترتیب پیشرو در پرورش شتر هستند.

اشرفی تصریح کرد: شتر یکی از ظرفیت های استان است که به دلیل نبود کشتارگاه به صورت زنده از استان خارج و به استان های تهران، اصفهان، کرمان، یزد، خراسان رضوی، سمنان و قم ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود کشتارگاه؛ مشکل بزرگ شترداران خراسان جنوبی

نبود کشتارگاه؛ مشکل بزرگ شترداران خراسان جنوبی