مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-06پزشكي

پیشگیری از ابتلا به کرونا با میوه بهشتی


از ابتدای شیوع کرونا تا کنون موضوع پیدا کردن ماده درمانی از میان مواد طبیعی محور فعالیت های تحقیقاتی بسیاری از محققان بوده است و به تازگی گفتارهایی در مورد تاثیر مثبت پوست انار در پیشگیری از ابتلای به کرونا به گوش می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، آمارها حاکی از آن است که کرونا تا امروز جان بیش از یک ونیم میلیون انسان را در سراسر جهان گرفته و میلیون ها نفر را مبتلا کرده است.

از همین رو دانشمندان در تحقیقات گسترده برای پیشگیری و درمان این بیماری خواص دارویی بسیاری از گیاهان را مورد بررسی قرار دادند.

 آنها در آخرین بررسی های خود پوست انار و عصاره آن را  برای درمان و پیشگیری از کرونا مورد بررسی قرار دادند که نتیجه این بررسی ها را در نشریات علمی منعکس کردند.

طبق تحقیقات مذکور دانشمندان دریافتند فتوشیمیایی های موجود در پوست انار می تواند در مقابله با برخی از ویروس ها از جمله کرونا مؤثر واقع شوند.

محققان در این بررسی ها ابتدا عصاره موجود در پوست انار را در فرآیند جایگیری ویروس کرونا در سلول های میزبان مورد بررسی قرار دادند و 4 پروتیین عصاره پوست انار را مورد آزمایش قرار دادند که در نهایت نتایج تاثیر عصاره انار از جایگزینی ویروس کرونا در سلول های میزبان به عنوان یک نتیجه مثبت در این آزمایش اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از ابتلا به کرونا با میوه بهشتی

پیشگیری از ابتلا به کرونا با میوه بهشتی