مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-06سياسي

دانشجو در نظام جمهوری اسلامی مظهر بالندگی و اقتدار علمی است


مشاور وزیر و رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ضمن گرامیداشت فرارسیدن 16 آذر که به عنوان روز دانشجو در تقویم نامگذاری شده است، - مشاور وزیر و رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ضمن گرامیداشت فرارسیدن 16 آذر که به عنوان روز دانشجو در تقویم نامگذاری شده است، گفت: دانشجو در نظام جمهوری اسلامی مظهر بالندگی و اقتدار علمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی مشاور وزیر و رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به مناسبت فرارسیدن رسیدن 16 آذر که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز دانشجو نامگذاری شده است پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است: شانزدهم آذر هر سال یادآور رشادت و ایثار دانشجویانی است که در برابر رژیم ستمشاهی و حضور استعماری آمریکایی ها در ایران که چندی قبل از آن، با کودتایی ننگین، سلطه و ظلم پادشاهی را به کشور بازگردانده بودند، سکوت نکرده و خون پاک خویش را در راه مقابله با رژیم کودتاگرِ طاغوت و اربابانشان نثار کردند.

امسال نیز درحالی به استقبال از شانزدهم آذرماه روز دانشجو می رویم که ایران اسلامی و جامعه علمی- دانشگاهی ما داغدار شهادت دانشمند فرزانه جناب آقای دکتر فخری زاده گشته است تا این عمل ننگین که بدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو در نظام جمهوری اسلامی مظهر بالندگی و اقتدار علمی است

دانشجو در نظام جمهوری اسلامی مظهر بالندگی و اقتدار علمی است