مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 07:502020-12-06اقتصادي

50 تا 90 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه فنی وحرفه ای شاغل هستند


رییس دانشگاه فنی وحرفه ای استان همدان با تأکید بر اینکه در بین فارغ التحصیلان این دانشگاه فاصله بین علم و عمل بسیار کم است، تصریح کرد: بین 50 تا 90 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای در حال اشتغال هستند.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه فنی وحرفه ای استان همدان با تأکید بر اینکه در بین فارغ التحصیلان این دانشگاه فاصله بین علم و عمل بسیار کم است، تصریح کرد: بین 50 تا 90 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای در حال اشتغال هستند.

دکتر محمدعلی کاظمی یکشنبه 16 آذرماه در نشست نقش جامعه نخبگانی کشور در تقویت و رشد تولید که به مناسبت هفته پژوهش توسط دانشگاه فنی و حرفه ای استان همدان به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای یکی از دانشگاه های مهارتی کشور و یا به عبارت دیگر از مهمترین دانشگاه های مهارتی کشور است که مسئولیت تربیت تکنسین و نیروهای مهارتی را بر عهده دارد و از مؤلفه های توسعه و اقتصاد پایدار در کشورهای پیشرفته به شمار می آید و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اینک زمان نقش آفرینی این دانشگاه ها در زیست بوم فناوری، جامعه نخبگانی و سایر زمینه ها است، مطرح کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای با 183 مرکز در سطح کشور از گستردگی جغرافیایی خیلی خوبی برخوردار است به طوریکه هفت مرکز در استان همدان واقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 تا 90 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه فنی وحرفه ای شاغل هستند

50 تا 90 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه فنی وحرفه ای شاغل هستند