مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 08:002020-12-06سياسي

انتقاد از وضعیت نامناسب 2 آرامستان پایتخت


عضو شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت اجرای طرح جامع ساماندهی 2 آرامستان ابن بابویه و امامزاده عبدالله(ع) گفت: مزار شهدای سی تیر در آرامستان ابن بابویه وضعیت مناسبی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در تذکری به حناچی درباره وضعیت دو آرامستان ابن بابویه و امامزاده عبدالله(ع) اظهار داشت: این دو آرامستان از وضعیت خوبی برخوردار نیست و از سازمان اوقاف، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداری تهران درخواست دارم نسبت به تهیه طرح جامع جهت ساماندهی این دو آرامستان اقدام کنند.

  وی با بیان اینکه آرامستان ابن بابویه و امامزاده عبدالله(ع) می تواند یکی از مراکز گردشگری و تاریخی شهر ری و تهران باشد گفت: علی رغم این دو آرامستان ثبت میراثی شده، ولی برخی از قبور تخریب شده و مکان های دفن شهدای 16 آذر برای زیارت اهل قبول و ادای احترام به آنها مناسب نیست.

  خلیل آبادی خاطرنشان کرد: همچنین مزار شهدای سی تیر با توجه به تاریخ و فعالیت ارزنده ای که این افراد داشته اند، گرفتار تخریب شده است، لذا درخواست دارم که هر چه سریع تر اقدامات لازم جهت ساماندهی این دو آرامستان انجام گیرد.

  انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از وضعیت نامناسب 2 آرامستان پایتخت

انتقاد از وضعیت نامناسب 2 آرامستان پایتخت