مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 08:102020-12-06سياسي

مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مرکزی نیازمند بودجه است


تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان در این بازه زمانی کوتاه نشان از جدیت مسئولین استان برای زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس دارد که کاملا قابل تقدیر است.

- استاندار مرکزی گفت: تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان در این بازه زمانی کوتاه نشان از جدیت مسئولین استان برای زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس دارد که کاملا قابل تقدیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعلی آقازاده در بیست و هشتمین نشست شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: دستگاه های عضو شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تلاش های بسیاری برای تکمیل و پیشرفت موزه دفاع مقدس انجام دادند که قابل تقدیر است و لازم است این تلاش ها مستمر و ادامه دار باشد.

وی افزود: تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان در این بازه زمانی کوتاه نشان از جدیت مسئولین استان برای زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس دارد که کاملا قابل تقدیر است.

استان مرکزی امروز افتخار این را دارد که مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان را برای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت را راه اندازی کرده و مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان امروز یادآور رشادت ها و فداکاری های رزمندگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مرکزی نیازمند بودجه است

مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مرکزی نیازمند بودجه است