مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-06سياسي

دانشمندان ایران در مسیر خود تردیدی ندارند/ انقلاب ثابت قدم است


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تاکید براینکه انقلاب در مسیر خود ثابت قدم است، گفت: جوانان و دانشمندان ایران لحظه ای در مسیر و حقانیت انقلاب تردید نمی کنند.

- حجت الاسلام علی خادمی در گفتگو با مهر اظهار کرد: از سال 88 و پس از نابودی فتنه دشمنان داخلی، کشور به مرحله تثبیت رسید و دشمن متوجه شد جمهوری اسلامی ایران با اقتدار به سمت پیشرفت علمی حرکت می کند لذا همه تلاششان بر این متمرکز شد که کشور را عقب مانده نگه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: دشمنان می خواهند دانشمندان ما را بترسانند و بگویند اگر کسی وارد عرصه علمی شد و خواست ایران را به قطب قدرتمندی برساند با ما طرف است.

وی با اشاره به وضعیت خاورمیانه افزود: انقلاب اسلامی با رهبری پیامبرگونه امام راحل در صدور انقلاب بعد از 30 سال موجی از بیداری ایجاد کرده و تا کرانه های دور تا آفریقا و آمریکای لاتین گسترش یافته و این خطر بزرگی برای دشمنان انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام خادمی اضافه کرد: امروز طرفداران اسلام و سربازان جبهه مقاومت اسلامی در خاورمیانه در برابر اسراییل افتخار می آفرینند و در مقابل اسراییل می خواهد بگوید من تا قلب دشمن می روم و در آنجا دست به ترور می زنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمندان ایران در مسیر خود تردیدی ندارند/ انقلاب ثابت قدم است

دانشمندان ایران در مسیر خود تردیدی ندارند/ انقلاب ثابت قدم است