مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 08:202020-12-06پزشكي

شناسایی 370 هزار سفیر سلامت در اصفهان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به شناسایی 370 هزار سفیر سلامت در استان اصفهان، گفت: سفیران سلامت آموزش های لازم را برای زندگی سالم فرا می گیرند و به عنوان سفیر به اعضای خانواده خود انتقال می دهند و در واقع چشم بیدار سلامت در خانواده هستند.

- ایسنا/اصفهان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به شناسایی 370 هزار سفیر سلامت در استان اصفهان، گفت: سفیران سلامت آموزش های لازم را برای زندگی سالم فرا می گیرند و به عنوان سفیر به اعضای خانواده خود انتقال می دهند و در واقع چشم بیدار سلامت در خانواده هستند.

دکتر کمال حیدری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: جبهه مشارکت های مردمی برای پیشبرد برنامه ها یکی از جلوه های موفقیت هر سازمان و اداره است، به ویژه اگر در دوران بحران و شیوع بیماری هایی همچون شرایط فعلی باشد.

وی با اشاره به اینکه با شکل گیری سیستم مراقبت های اولیه بهداشتی بعد از انقلاب اسلامی، استفاده از ظرفیت و مشارکت داوطلبان جزو اصول اساسی برنامه ها تعیین شد که به آن جبهه مشارکت مردمی می گوییم، افزود: فعالیت رابطان سلامت یکی از اقدامات اساسی و موفق ترین طرح های نظام بهداشتی کشور پیش از بحران کرونا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 370 هزار سفیر سلامت در اصفهان

شناسایی 370 هزار سفیر سلامت در اصفهان