مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-06سياسي

شهرداری برای منطقه 12 پایتخت طرح تفصیلی ویژه تهیه کند


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهرداری باید برای منطقه 12 طرح تفصیلی ویژه مشابه منطقه 22 تهیه کند، گفت: رسیدگی به وضعیت ناایمن بافت فرسوده در این منطقه ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در تذکری به شهردار درباره وضعیت بافت فرسوده در منطقه 12 تهران اظهار داشت: عدم احیای بافت فرسوده که با بافت های تاریخی در منطقه 12 عجین شده، مشکلات ناایمنی را به خصوص در بافت بازار پایتخت ایجاد کرده و باید مشکلات مربوطه در این زمینه مرتفع شود.

  وی بیان داشت: منطقه 12 تهران قلب تاریخی پایتخت محسوب می شود، ولی در اجرای طرح تفصیلی در این منطقه با یک مشکل جدی تحت عنوان بافت فرسوده مواجه بوده ایم و شهرداری نتوانسته این بافت ها را به صورت کامل احیا کند.

  وی بیان داشت: همچنین در طرح تفصیلی باید صدور پروانه برای پارکینگ های موردنیاز درنظر گرفته شود و تشویق مالکین به نوسازی بافت فرسوده هر چه بیشتر مورد توجه باشد.

  رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران تصریح کرد: مشکل پاساژهای ناایمن و قدیمی در کنار معضل بافت بازار، یک تهدید جدی در حوزه ایمنی شهر تهران محسوب می شود، البته سازمان آتش نشانی در نصب شیرهای اطفای حریق وظایف خود را به خوبی عمل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری برای منطقه 12 پایتخت طرح تفصیلی ویژه تهیه کند

شهرداری برای منطقه 12 پایتخت طرح تفصیلی ویژه تهیه کند