مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 08:402020-12-06اقتصادي

بندر امیرآباد هاب صادرات قیر شد/ 50 هزار تن قیر ایرانی در CIS


معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: برای نخستین بار 50 هزار تن قیر با کیفیت مطلوب به یکی از کشورهای حاشیه دریای خزر، - صادر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمدصادق رنگ آور درباره صادرات قیر و با بیان اینکه بندر امیرآباد از قابلیت های مناسب و مدل های متنوع جهت صادرات، واردات و ترانزیت فرآورده های نفتی برخوردار است، افزود: بخش اول محموله صادراتی قیر به میزان یک هزار و 800 تن توسط 4 دستگاه واگن و 68 دستگاه کامیون از تهران وارد بندر امیرآباد شد که از طریق کشتی به کشورهای حاشیه دریای خزر صادر می شود.

وی ویژگی بارز صادرات قیر از بندر امیرآباد را حمل و نقل ترکیبی آن دانست و خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال این حجم از صادرات قیر از بندر امیرآباد به 50 هزار تن خواهد رسید.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد تصریح کرد: با بهره گیری مناسب از ظرفیت های ریلی و قرارگیری در مسیر بین المللی کریدور شمال-جنوب بندر امیرآباد سهم به سزایی را در تأمین قیر کشورهای آسیای میانه و بازار قیر دنیا خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر امیرآباد هاب صادرات قیر شد/ 50 هزار تن قیر ایرانی در CIS

بندر امیرآباد هاب صادرات قیر شد/ 50 هزار تن قیر ایرانی در CIS