مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 08:452020-12-06سياسي

دانشجویان میان تولیدات علمی و نیاز گیلان پیوند ایجاد کنند


استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت ایجاد پیوند میان تولیدات علمی و نیازهای استان، گفت: از پژوهش ها و تحقیقات دانشگاهی مبتنی بر سند آمایش سرزمینی گیلان حمایت و پشتیبانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ارسلان زارع در نشست صمیمی با نمایندگان تشکل های دانشجویی استان روز دانشجو، را سرآغاز و نقطه عطف جنبش دانشجویی عنوان و اظهار کرد: این جنبش به معنای حضور همه دانشجویان در عرصه فرهنگ و سیاست است و باید آن را گام هایی استوار برای آزادی، عدالت خواهی و استقلال خواهی، استعمارستیزی و نفی استبداد دانست.

وی با بیان اینکه دوره دانشجویی نیز سرآغاز حرکت در مسیر خردورزی و منافع ملی است، افزود: و انتقادهای قشر دانشجو که از سر دلسوزی همراه با شجاعت بیان شود نمایانگر راهی است که جامعه را به سمت پیشرفت هدایت می کند.

زارع با بیان اینکه در ادبیات علوم سیاسی، دانشجوی مطلوب دارای بینش و درک بالای سیاسی است و در قبال سرنوشت خود، جامعه و مسائل سیاسی حساسیت لازم را نشان می دهد، ادامه داد: در نظام های اسلامی داشتن معرفت دینی، معنویت، بینش سیاسی، آرمانگرایی، هوشیاری، خلاقیت، نوآوری و قانونمداری از مهم ترین ویژگی های دانشجوی مطلوب است.

وی با اشاره به اینکه نقد و پرسشگری و پژوهش در راستای اعتلای کشور است، گفت: افزایش قدرت علمی و اقتصادی از ملزومات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان میان تولیدات علمی و نیاز گیلان پیوند ایجاد کنند

دانشجویان میان تولیدات علمی و نیاز گیلان پیوند ایجاد کنند