مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 09:002020-12-06سياسي

نظر وزیر ارتباطات درباره سرنوشت فیلترینگ تلگرام


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره سرنوشت فیلتر تلگرام عنوان کرد این پیان رسان با حکم دستگاه قضایی بسته شده و با همین حکم هم قابل بازگشایی است، - هرچند به گفته او بعید است نظر دستگاه قضایی در رابطه با این مسئله عوض شده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگرچه مردم در موارد متعدد وزارت ارتباطات را متولی فیلترینگ و رفع آن می دانند، اما در اصل کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه که دادستان کل کشور ریاست آن را برعهده دارد، برای این موضوع تصمیم گیری می کند.

البته داستان فیلترینگ پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی نشان داده که علاوه بر کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه، دستور قضایی هم می تواند نقش اساسی در فیلترینگ داشته باشد.

در این راستا و به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی، در پاسخ به این سؤال که چرا باوجود حل مسئله اصلی فیلتر تلگرام، هنوز این پیام رسان فیلتر است و اینکه آیا عزمی برای رفع فیلتر تلگرام وجود دارد، گفت: بعید می دانم که نظر دستگاه قضایی در رابطه با این مسئله [رفع فیلتر تلگرام] عوض شده باشد.

وی که در ارتباط تلفنی با برنامه تلویزیونی سخن می گفت، درباره نظر شخصی خود در رابطه با فیلتر تلگرام هم گفت: نه موقع انسداد تلگرام نظر ما را خواستند و نه برای رفع فیلتر آن نظر می خواهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر وزیر ارتباطات درباره سرنوشت فیلترینگ تلگرام

نظر وزیر ارتباطات درباره سرنوشت فیلترینگ تلگرام