مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 09:002020-12-06سياسي

تقدیم تعرفه عوارض محلی سال 1400 به شورا / تاکید بر حفظ ایمنی کارگران خدمات شهری


دویست و دهمین جلسه ی رسمی شورای اسلامی کلانشهر تبریز صبح امروز یکشنبه 16 آذر به ریاست شهرام دبیری و با حضور شهردار تبریز و سایر اعضای شورا به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دویست و دهمین جلسه ی رسمی شورای اسلامی کلانشهر تبریز صبح امروز یکشنبه 16 آذر به ریاست شهرام دبیری و با حضور شهردار تبریز و سایر اعضای شورا به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

شهرام دبیری، رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز در ابتدای این جلسه اظهار کرد: 12 آذر روز جهانی معلولان را گرامی می داریم.

طبق منشور سازمان ملل این افراد مانند سایر افراد از حقوق عادی خود برخوردار هستند و مطالبه جامعه معلولین این بوده که بتوانند از حقوق اجتماعی، مدنی، سیاسی، اقتصادی و در کل حیثیت انسانی برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه حل مشکلات حمل و نقل شهری از دیگر مطالبات این قشر از جامعه است، افزود: مطابق قانون باید 3 درصد از سهم اشتغال به این قشر اختصاص یابد ولی در عمل این اتفاق نمی افتد و آنها با مشکل اشتغال مواجه هستند.

دستور اول جلسه عبارت بود از تقدیر از دانشـجویان نمونه دانشـگاه های تبریز و علوم پزشـکی تبریز به مناسـبت فرارسیدن 16 آذر روزدانشجو سعید نیکو خصلت، دبیر شورای اسلامی کلانشهر تبریز در این خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیم تعرفه عوارض محلی سال 1400 به شورا / تاکید بر حفظ ایمنی کارگران خدمات شهری

تقدیم تعرفه عوارض محلی سال 1400 به شورا / تاکید بر حفظ ایمنی کارگران خدمات شهری