مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 09:152020-12-06اقتصادي

خرج موزه سینما در 6 ماه اول امسال چقدر بوده؟


انتشار گزارش هزینه های انجام شده ی موزه سینما در 6 ماه ابتدایی سال 1399 نشان می دهد که بیشترین پول صرف شده در این مجموعه، هزینه نیروی ثابت انسانی و بعد نگهداری از ساختمان و تاسیسات آن بوده است.

- انتشار گزارش هزینه های انجام شده ی موزه سینما در 6 ماه ابتدایی سال 1399 نشان می دهد که بیشترین پول صرف شده در این مجموعه، هزینه نیروی ثابت انسانی و بعد نگهداری از ساختمان و تاسیسات آن بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه برنامه های شفاف سازی در سازمان سینمایی این بار گزارش مالی موزه سینما به مدیریت مهران عباسی انارکی منتشر شده که جمع کل هزینه ها در 6 ماه اول امسال دو میلیارد و 529 میلیون تومان بوده است.

از این رقم یک میلیارد و 999 میلیون تومان آن هزینه ثابت نیروی انسانی شامل حقوق و مزایای قانونی و بیمه بوده و 251 میلیون و 500 هزار تومان هم صرف نگهداری مجموعه ساختمان و تاسیسات موزه شده است.

البته لازم به یاداوری است که با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی فعالیت های فرهنگی و هنری در بیشتر ماه های 6 ماه ابتدایی امسال، برنامه های موزه سینما همانند دیگر مراکز فرهنگی تعطیل بوده یا با محدودیت همراه بوده است.

در گزارش منتشر شده از سوی روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، برای کمک به تکمیل پروژه تاریخ شفاهی سینمای ایران و تکمیل آرشیو موزه که شامل موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرج موزه سینما در 6 ماه اول امسال چقدر بوده؟

خرج موزه سینما در 6 ماه اول امسال چقدر بوده؟