مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 09:252020-12-06اقتصادي

تخصیص 500 میلیون تومان اعتبار برای مرمت پل دختر


500 میلیون تومان برای آغاز مرمت پل دختر کرج از اعتبارات استانی تخصیص یافته و در صورت نیاز به اعتبارات بیشتر، وزیر میراث فرهنگی و صنایع دستی اعلام آمادگی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزیزالله شهبازی استاندار البرز روز یکشنبه در حاشیه بازدید از پل دختر کرج که با حضور وزیر میراث فرهنگی و صنایع دستی انجام شد گفت: در راستای دغدغه مردم و فرهنگدوستان استان البرز  500 میلیون تومان برای آغاز مرمت این پل از اعتبارات استانی تخصیص یافته و در صورت نیاز به اعتبارات بیشتر، وزیر محترم میراث فرهنگی و صنایع دستی اعلام آمادگی کرده اند.

  شهبازی با اشاره به بازدید سال گذشته وزیر میراث فرهنگی از روند ساخت تنها هتل 5 ستاره استان، گفت: متعاقب این امر پیگیری های جدی استانی در جهت رفع موانع و اعطای تسهیلات صورت گرفت و دکتر مونسان وزی محترم میراث فرهنگی نیز مساعدت ویژه ای داشتند.

وی افزود: البرز در حوزه های کشاورزی، صنعت و فناوری های نوین، استانی مولد است و بستر بسیار خوبی نیز در جهت توسعه صنعت گردشگری بلحاظ ویژگی های طبیعی و تاریخی دارد که بر این اساس افق و برنامه ریزی خوبی در استان داریم.

استاندار البرز اضافه کرد: با توجه به اینکه البرز در حوضه آبریز طالقان و امیرکبیر قرار دارد، می تواند با تقویت امکانات رفاهی و اقامتی، پذیرای گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 500 میلیون تومان اعتبار برای مرمت پل دختر

تخصیص 500 میلیون تومان اعتبار برای مرمت پل دختر