مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-06اجتماعي

آغاز فعالیت راهبران آموزشی در شهرستان آستارا


راهبران آموزشی دانش آموزان جامانده از شبکه شاد را بر اساس اطلس جغرافیایی و یادگیری شناسایی و فرایند آموزش رسمی آنها را رصد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید سجاد موسوی پیش از ظهر یکشنبه در جمع راهبران آموزشی آستارا، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته سه راهبر آموزشی در سطح این شهرستان، دانش آموزان جامانده از شبکه شاد را بر اساس اطلس جغرافیایی و یادگیری شناسایی و فرایند آموزش رسمی آنها را رصد می کنند.

وی افزود: راهبران آموزشی با حضور در روستاهای فاقد زیرساخت های مخابراتی به واسطه ارتباط گیری با معلمان و دانش آموزان درس نامه های تهیه شده را ارائه و به سوالات آنها پاسخ می دهند.

مدیر آموزش و پرورش آستارا، گفت: درس نامه های فوق به دو شکل مکتوب و لوح فشرده در اختیار معلمان و دانش آموزان قرار می گیرد.

موسوی تعداد مدارس روستایی و عشایری شهرستان آستارا را 45 واحد و حوزه فعالیت هر راهبر را 15 مدرسه عنوان کرد و افزود: نظارت بالینی بر مباحث آموزشی و پرورشی، ارتقای مهارت حرفه ای معلمان آموزش ابتدایی و کاهش فاصله سطح علمی دانش آموزان روستایی نسبت به منطقه از جمله اهداف راهبران آموزشی است.

مدیر آموزش و پرورش آستارا با بیان اینکه راهبری و نظارت بر مدارس ابتدایی مناطق روستایی نقشی مهمی در بهبود کیفیت فرایند آموزشی و تربیتی دارد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت راهبران آموزشی در شهرستان آستارا

آغاز فعالیت راهبران آموزشی در شهرستان آستارا