مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 10:252020-12-06سياسي

دانشجویان کشور اسلامی باید متدین و روشنفکر تمام عیار باشند


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دانشجویان جامعه اسلامی افزون بر ویژگی های متدین و مسلمان بودن، باید یک روشنفکر تمام عیار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در دیدار با دانشجویان دانشگاه های استان بمناسبت گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو، تبیین و تشریح اتفاقات و حوادث روز دانشجو و پررنگ کردن یاد و خاطره شهدا و نخبگان دانشجو و دانشمندان کشور از جمله (شهید فخری زاده) در روز دانشجو را ضروری برشمرد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه انتظارات و توقعات نظام اسلامی از یک دانشجو، اظهار کرد: علم آموزی، کسب علم و دانش مهم ترین ویژگی یک دانشجو است در این راستا دانشجویان در کسب علم و دانش و ارتقای سطح علمی تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عدالت خواهی، آرمان گرایی و آرمان خواهی و آزاداندیشی را از دیگر ویژگی های شاخص یک دانشجو عنوان کرد.

وی برگزاری کرسی آزاداندیشی در دانشگاه ها را ضروری دانست و گفت: در این نشست ها باید دغدغه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و مساله ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و فراهم کردن شرایط ازدواج ساده و آسان جوانان با جدیت دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان کشور اسلامی باید متدین و روشنفکر تمام عیار باشند

دانشجویان کشور اسلامی باید متدین و روشنفکر تمام عیار باشند