مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 10:252020-12-06سياسي

دانشگاه باید بستر تربیت افراد توانمند و متعهد باشد


مدیر امور دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاهیان باید به برای تربیت افراد متعهد و متخصص در جامعه تمام تلاش خود را بکار گیرند.

- علی شیخ الاسلامی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 16 آذر که در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سه دانشجوی شهید سال 1332 که به حق تحت عنوان روز دانشجو نامگذاری شده است، از اهیمت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه روز دانشجو روز تاکید بر اهمیت علم آموزی، حقیقت جویی، تقویت ایمان، معرفت دینی و بصیرت است، افزود: دانشگاهیان باید با حرکت در مسیر اسلام و اندیشه های اسلامی، افراد را به سوی کمال سوق دهند و نقش علمی، فرهنگی و اجتماعی خود را به نحو احسن ایفا نمایند.

شیخ الاسلامی تاکید کرد: دانشگاهیان باید به تربیت افراد متعهد متخصص در جامعه همت گمارند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اهم اقدامات انجام گرفته توسط این حوزه در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا و اطلاع رسانی در این زمینه، تصریح کرد: در همین راستا اطلاعیه ها و پوسترهای آموزشی و بهداشتی در مجموعه خوابگاه های دانشجویی و غذاخوری های دانشگاه نصب شده است.

وی با اشاره به نصب دستگاه های ضدعفونی کننده در مجموعه های فوق الذکر، ادامه داد: همچنین تمامی امورات مربوط به خوابگاه ها، اداره غذاخوری، اداره رفاه دانشجویی نیز در راستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه باید بستر تربیت افراد توانمند و متعهد باشد

دانشگاه باید بستر تربیت افراد توانمند و متعهد باشد