مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 10:302020-12-06ورزشي

قم میزبان اردوی تیم ملی بوکس شد


ملی پوشان تیم بوکس جوانان کشورمان برای حضور موفق در پیکارهای 2021 قهرمانی جوانان جهان اردوی آماده سازی خود را در قم تشکیل می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم ملی بوکس جوانان ایران با هدف کسب آمادگی برای حضور موفق در پیکارهای 2021 قهرمانی جوانان جهان تا کنون یک مرحله از برنامه های آماده سازی خود را سپری کرده و بهترین های این رشته زیر نظر کادر فنی مرحله دیگری از تمرینات را در قم برگزار می کنند.

اکنون که حدود چهار ماه دیگر به زمان شروع پیکارهای قهرمانی بوکس جوانان دنیا باقی مانده، دومین مرحله اردوی تیم ملی توسط کادر فنی این تیم برنامه ریزی شده و با حضور نفرات برگزیده به میزبانی هیات بوکس استان قم در خانه بوکس مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه قهرمان پرور نیروگاه قم برگزار خواهد شد.

این مرحله از برنامه های تمرینی تیم ملی جوانان به دمت دو هفته در قم پیگیری می شود، در شرایطی که 17 بوکسور جوان و مستعد از استان های مختلف در اردو هستند و اتفاق مهم و ویژه برای علاقمندان به بوکس در قم، حضور سه نخبه مشت زنی قم در این مرحله از اردوهای تیم ملی ایران است.

تیم ملی بوکس جوانان در حالی آماده حضور موفق در پیکارهای جهانی 2021 می شود که میزبانی این مسابقات به کشور لهستان سپرده شده و رقابت های این دوره فروردین ماه سال 1400 در قاره سبز به انجام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم میزبان اردوی تیم ملی بوکس شد

قم میزبان اردوی تیم ملی بوکس شد