مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 10:502020-12-06سياسي

با هنجار شکنان امنیت و فرهنگ برخورد شود


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت:با هنجار شکنان امنیت و فرهنگ مردم برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزایر فارس از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در دیدار دادستان کرمانشاه بر ضرورت حفظ امنیت جانی و فرهنگی مردم به عنوان یکی از مطالبات جامعه تأکید کرد.

وی اظهار داشت: هنجار شکنانی که در محل تکیه معاون الملک که سالیان متمادی محل ذکر و روضه حضرت امام حسین(ع) بوده است با کلیپی موهن موجب هتک حرمت به ساحت این مکان مقدس شده اند باید بدانند دستگاه قضا،با همه توان پای کار بوده و اجازه نمی دهند امنیت مردم چه در بَعد جانی و چه در بَعد فرهنگی خدشه دار شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطر نشان ساخت: اخیراً گروهی با حضور در اماکن مقدس مذهبی و با ساخت کلیپ های هنجار شکنانه موجب هتک حرمت به این مکان های مقدس شده که همین موضوع احساسات مردم متدین، انقلابی و عاشق سید الشهدا(ع) را جریحه دار کرده است .

گفتنی است در این دیدار شهرام کرمی دادستان کرمانشاه، ضمن ارائه گزارشی از فرآیند برخود با هنجار شکنان اماکن مقدس و همچنین ارازل و اوباشی که اخیراً برای یکی از بانوان کرمانشاهی ایجاد مزاحمت نموده و به اموال وی دستبرد زدند، گفت: هنجار شکنان و ارازل و اوباش بدانند هیچگاه از نگاه قانون دور نبوده و همواره برای این افراد مجازات سنگین در نظر گرفته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هنجار شکنان امنیت و فرهنگ برخورد شود

با هنجار شکنان امنیت و فرهنگ برخورد شود