مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 11:002020-12-06اجتماعي

توانمندسازی افراد معلول منجر به بروز شایستگی های آنان می شود


ارتقای آموزش و توانمندسازی افراد معلول موجب می شود تا افراد معلول جذب جامعه شده و توانمندی های خود را در عرصه های مختلف به شایستگی ایفا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رشید قربانی پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان و مدیران مدارس و مراکز با نیازهای ویژه استان که به صورت مجازی و به مناسبت روز جهانی معلولین در بستر فضای مجازی برگزار شد، با تبریک هفته معلولین و تقدیر از نیروهای اداری وآموزشی حوزه استثنایی استان اظهار کرد: متفاوت بودن امری طبیعی و معلولیت بخشی از شرایط بشری است و میزان معلولیت را مشارکت یا عدم مشارکت افراد در جامعه تعیین می کند.

وی با بیان اینکه معلولین قابلیت و توانمندی های  خاصی دارند، افزود : خلقت انسان به گونه ای است که اگر دچار نقصی شود قابلیت هایش را از دست نمی دهد و به شکل دیگری در پی جبران آن بر می آید.

وی گفت: ارتباط صمیمی با دانش آموزان، تشویق به باورها، استفاده از قابلیت ها و تلاش در راستای پرورش استعدادهای ویژه آنان باعث می شود تا آنان به سطح جامعه آمده، توانمندی های خود را نشان دهند و افراد مفیدی برای جامعه باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: معلولیت نباید باعث شود تا از توانایی های ویژه این دانش آموزان چشم پوشی شود زیرا آنان بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی افراد معلول منجر به بروز شایستگی های آنان می شود

توانمندسازی افراد معلول منجر به بروز شایستگی های آنان می شود