مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 11:002020-12-06فرهنگي

رونمایی از یک کتاب در منزل نویسنده


معاون فرهنگی شهردار اصفهان و مدیر دفتر تخصصی ادبیات، با حضور در منزل محمدعلی صاعد، نویسنده کتاب های «بر آستان غزل»، «تجلی در منا» و «سبک شعر اصفهان»، - ایسنا/اصفهان معاون فرهنگی شهردار اصفهان و مدیر دفتر تخصصی ادبیات، با حضور در منزل محمدعلی صاعد، نویسنده کتاب های بر آستان غزل ، تجلی در منا و سبک شعر اصفهان ، از تازه ترین اثر او که مجموعه مقالات سبک هندی نام دارد، رونمایی کردند.

در این دیدار، محمد عیدی، معاون فرهنگی شهرداری اصفهان، با ابراز خرسندی از رونمایی از کتاب مجموعه مقالات سبک هندی به دست خود استاد محمدعلی صاعد گفت: امیدوارم توانسته باشیم گوشه ای از دینی که استاد محمدعلی صاعد بر گردن ما و شهر اصفهان دارد را ادا کنیم.

آن قدر از چاپ این کتاب خرسندم که گویا دوباره متولد شده ام و خوشحالم که خداوند بار دیگر به ما فرصت داد که به منزل استاد صاعد به عنوان خانه امید ادب دوستان بیاییم.

او استاد محمدعلی صاعد را خازن گنج گوهر دانست و ابراز امیدواری کرد که انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان بتواند سایر آثار ایشان را نیز به چاپ برساند.

محمد قدسی، شاعر و از دوستان نزدیک محمدعلی صاعد که در امر اصلاح مجموعه مقالات سبک هندی پیش از چاپ اهتمام ورزیده نیز در ادامه اظهار کرد: از سال 1361 و حدود 40 سال است که با استاد صا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از یک کتاب در منزل نویسنده

رونمایی از یک کتاب در منزل نویسنده