مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-06سياسي

لزوم تبیین نقش دستگاه ها جهت تقویت دیپلماسی گردشگری


دبیر فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی از مهلت بخش خصوصی برای ارائه پیشنهادات در خصوص بودجه 1400 تا پایان هفته خبر داد و بر ضرورت تبیین نقش دستگاه ها به ویژه دفاتر امور خارجه برای تقویت دیپلماسی گردشگری تاکید کرد.

- ایسنا/یزد دبیر فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی از مهلت بخش خصوصی برای ارائه پیشنهادات در خصوص بودجه 1400 تا پایان هفته خبر داد و بر ضرورت تبیین نقش دستگاه ها به ویژه دفاتر امور خارجه برای تقویت دیپلماسی گردشگری تاکید کرد.

محمدصالح جوکار در نشست کارگروه تخصصی گردشگری با بیان این که هیچ نماینده ای بدون نظارت و مشارکت تخصصی بخش خصوصی نمی تواند در قانون گذاری اقدام کند، اظهار کرد: باید از ابزارهای موجود در کشورمان خصوصا در حوزه گردشگری استفاده کنیم و به دنبال پاسخی برای این سوال باشیم که آیا گردشگری صنعتی وابسته است یا مستقل؟ وی با طرح سوالاتی در خصوص اقتصاد گردشگری و درامدزایی این بخش تصریح کرد: نقش گردشگری در اشتغال و اقتصاد باید با مستندات و امار مشخص شده و موثر بودن آن نمود پیدا کند و در پیشبرد همه اهداف سند بالا دستی نقش داشته باشد.

این مسئول به ضرورت جانمایی گردشگری در اقتصاد کشور و تثبیت جایگاه آن در ملت اشاره کرد و گفت: امروزه سندی در حال تدوین می شود که باید حلقه های مفقوده آن را پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین نقش دستگاه ها جهت تقویت دیپلماسی گردشگری

لزوم تبیین نقش دستگاه ها جهت تقویت دیپلماسی گردشگری