مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-06بين الملل

هشدار درباره اعلام ورشکستگی دولت عراق در سال 2021


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالهادی السعداوی عضو کمیسیون مالی پارلمان عراق می گوید اینکه دولت برای رفع کسری بودجه سال 2021 به استقراض روی بیاورد، - نمایندگان پارلمان عراق با اشاره به شاخص های صندوق بین المللی پول و بانک جهانی و تداوم تکیه دولت مصطفی الکاظمی به استقراض داخلی و خارجی، درباره اعلام ورشکستگی دولت در سال 2021 هشدار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالهادی السعداوی عضو کمیسیون مالی پارلمان عراق می گوید اینکه دولت برای رفع کسری بودجه سال 2021 به استقراض روی بیاورد، به ورشکستگی این دولت خواهد انجامید.

وی در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه خبری بغداد الیوم توضیح داد: شاخص های صندوق بین المللی پول و بانک جهانی تاکید دارد که تداوم وضعیت استقراض عراق برای رفع کسری بودجه ای که از آن رنج می برد به اعلام ورشکستگی دولت آن منجر خواهد شد.

این نماینده عراقی افزود: پیش نویس و لایحه قانون بودجه 2021 همچنان در راهرو های دفتر نخست وزیری قرار دارد و تاکنون به پارلمان ارائه نشده تا اعضای آن از جزییات این لایحه و میزان کسری آن مطلع شوند.

مدت زمان باقی مانده برای ارسال این بودجه بسیار کوتاه است؛ لذا دولت پارلمان را در وضعیت دشواری قرار خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره اعلام ورشکستگی دولت عراق در سال 2021

هشدار درباره اعلام ورشکستگی دولت عراق در سال 2021