مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 11:102020-12-06اقتصادي

نقش پررنگ آلودگی خاک توسط واحدهای صنعتی زنجان


رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: برخی از واحدهای صنعتی استان در آلودگی خاک نقش به سزایی داشته و تهدیدی را برای آینده استان ایجاد کرده، - ایسنا/زنجان رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: برخی از واحدهای صنعتی استان در آلودگی خاک نقش به سزایی داشته و تهدیدی را برای آینده استان ایجاد کرده، زیرا علاوه بر اشغال فضا سبب آلودگی نیز شده است.

جواد تاراسی ظهر امروز (16 آذرماه) در وبینار استانی و ملی گرامی داشت روز جهانی خاک که در سالن جهادکشاورزی استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه دو منابع آب و خاک جزو منابع پایه تولید هستند که به دو بخش عوامل تجدیدپذیر و عوامل تجدیدناپذیر تقسیم می شوند، اظهار کرد: عوامل تجدیدپذیر مستلزم دو بحث هزینه و زمان است که این دو مورد، عوامل تجدیدپذیر را به عوامل تجدیدناپذیر تبدیل می کنند.

وی با اشاره به اینکه انرژی خورشیدی را می شود تجدیدپذیر قلمداد کرد، منتهی هزینه های زیادی دارد، افزود: تاکنون در بحث آب کارهای خوبی انجام شده است که تقریباً نتایج آن نیز قابل مشاهده بوده ولی در بحث خاک کارسازی نشده؛ به طوری که همچنان مسئله خاک مغفول مانده است.

این مسئول با بیان اینکه خاک بیش تر از آب مورد هجوم و آماج حملات واقع شده است، تصریح کرد: در استان زنجان تنها یک درصد خاک درجه یک مرغوب وجود دارد، گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش پررنگ آلودگی خاک توسط واحدهای صنعتی زنجان

نقش پررنگ آلودگی خاک توسط واحدهای صنعتی زنجان