مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-06سياسي

توضیحات آقای وزیر در خصوص نحوه برگزاری امتحانات دیماه دانش آموزان


وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اینکه مشمولین قانون استخدامی مجلس تا سال آینده استخدام می شوند، افزود: با همکاری وزارت نفت و سازمان برنامه وبودجه، - وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اینکه مشمولین قانون استخدامی مجلس تا سال آینده استخدام می شوند، افزود: با همکاری وزارت نفت و سازمان برنامه وبودجه، بخاری های نفتی برای همیشه جمع آوری می شوند به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی در حاشیه برنامه گفتگوی هفته و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از دستگاه هایی که بیشترین ارتباط، همکاری و هماهنگی را با آموزش و پروش را دارد سازمان بازرسی کل کشور است.

آموزش وپرورش یکی از گسترده ترین دستگاه های کشور که با تعداد زیادی نیروی انسانی در همه نقاط کشور حضور داریم بنابراین بیشترین تعاملات را با سازمان بازرسی کل کشور داریم.

وزیر آموزش وپرورش با اشاره به شرایط ناشی از کرونا، تصریح کرد: تمام مسیرهایی که تا قبل از کرونا می رفتیم با شیوع این ویروس و تعطیلی مدارس مسدود شد و باید مسیرهای جدیدی را ایجاد و جایگزین می کردیم بنابراین در این راستا نیازمند هماهنگی و همکاری با سازمان بازرسی کل کشور است.

وی بابیان اینکه همکاری بسیار خوبی بین آموزش وپرورش و سازمان بازرسی کل کشور وجود دارد و مقررشده آموزش نیروی انسانی آموزش وپرورش توسط این سازمان در موضوعات مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات آقای وزیر در خصوص نحوه برگزاری امتحانات دیماه دانش آموزان

توضیحات آقای وزیر در خصوص نحوه برگزاری امتحانات دیماه دانش آموزان