مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 11:252020-12-06سياسي

توضیحات آبفای هرمزگان در خصوص آب آشامیدنی روستاهای نزدیک به سد جگین


شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ضمن عذرخواهی از مردم صبور روستاهای سیت، زرآباد و مرنگ، اطمینان داد تمام تلاش و توان خود را در جهت تامین آب شرب مورد نیاز مردم عزیز این روستاها به کار بندد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، با توجه به انتشار گزارش خبرگزاری فارس در تاریخ 15 آذرماه 1399 با عنوان همسایگان تشنه جگین/ ماجرای روستاهای بی آب در نزدیکی یک سد به استحضار می رساند: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان علی رغم  مشکلاتی نظیر پراکندگی روستاها در استان به ویژه شهرستان بشاگرد و کمبود منابع مالی که سبب کندی روند خدمات رسانی به روستاها شده است، بهبود روند آبرسانی به روستاها را در دستور کار برنامه های اولویت دار قرار داده است.

در همین رابطه، با توجه به مشکل کمبود آب در روستاهای سیت، زرآباد و مرنگ شهرستان بشاگرد و تاکید مقام عالی دولت در استان مبنی بر رفع این مشکل، این شرکت طی شش ماه گذشته در خصوص اخذ مجوز حفر یک حلقه چاهک در حاشیه سد جگین، پیگیری ها و اقدامات لازم را انجام داده و با اخذ مجوز لازم در تاریخ  9 آذرماه 99 از سوی شرکت آب منطقه ای استان، اجرای هرچه سریع تر این پروژه را در دستور کار خود قرار داده است.

نکته دیگر؛ هم اکنون آب شرب مورد نیاز روستاهای مذکور از محل دو دهنه چشمه تامین می شود که به دلیل خشکسالی های اخیر، علی رغم وجود تاسیسات آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات آبفای هرمزگان در خصوص آب آشامیدنی روستاهای نزدیک به سد جگین

توضیحات آبفای هرمزگان در خصوص آب آشامیدنی روستاهای نزدیک به سد جگین