مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 11:302020-12-06سياسي

نتایج اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها امید بخش بوده است


خبرهای خوبی برای تولید واکسن به گوش می رسد و امید می رود تا بهار سال آینده  در کشور عزیزمان واکسیناسیون فراگیر صورت گیرد.

- ایسنا/البرز فرماندار کرج گفت: خبرهای خوبی برای تولید واکسن به گوش می رسد و امید می رود تا بهار سال آینده  در کشور عزیزمان واکسیناسیون فراگیر صورت گیرد.

غفور قاسم پور در جلسه قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کرج که یکشنبه 16 آذر در محل فرمانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی مسئولان عضو قرارگاه شهرستانی در اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: محدودیت های تردد کماکان به قوت خود پا برجاست هر چند با تلاش دو هفته ای، پنج شهر استان البرز به نارنجی تبدیل شد اما این پایان راه نیست و باید تا رسیدن به شرایط زرد و سفید به طور مستمر اطلاع رسانی و تنویر افکارعمومی به منظور همکاری مردم و قطع زنجیره بیماری کووید 19 صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: براساس دستور العمل همچنان ممنوعیت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای نارنجی استمرار دارد و در انتهای حوزه استحفاظی میدان امیرکبیر ایستگاه های مربوطه با حضور نیروهای پلیس و راهور اجرای این طرح در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها امید بخش بوده است

نتایج اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها امید بخش بوده است