مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 11:502020-12-06فناوري

تبریز در بحث شهر هوشمند، فعال تر ظاهر شود/ افتتاح ابرکامپیوتر سیمرغ تا پایان سال


معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که شهر تبریز این همه زیبایی های خیره کننده دارد، ولی در بحث شهر هوشمند نیاز دارد تا مقداری فعال تر ظاهر شود، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که شهر تبریز این همه زیبایی های خیره کننده دارد، ولی در بحث شهر هوشمند نیاز دارد تا مقداری فعال تر ظاهر شود، گفت: برای اینکه شهر هوشمند در تبریز شکل بگیرد، شهرداری باید پای کار بیاید، اگر هم پای کار آمده، آنگونه که انتظار می رود بروز و نمودش را احساس نمی کنیم.

ستار هاشمی روز یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت نوآوری و فناوری آذربایجان شرقی در بخش آی سی تی که با حضور متخصصان و فعالان امر در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: با تحقق شهر هوشمند، کسب و کارهای جدی نیز شکل گرفته و می تواند به اقتصاد منطقه کمک کند.

وی با اشاره به بازدید خود از کارخانه تولید تبلت و موبایل در مراغه نیز اظهار کرد: باید از ظرفیت ایجاد شده در استان استفاده حداکثری را کرده و ظرفیت بالقوه مجموعه تولیدی را بالفعل کنیم، چراکه ظرفیت بسیار ارزشمندی برای استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هاشمی در ادامه با اشاره به وجود برخی ساختمان ها و فضای کاربری بلااستفاده ، بیان کرد: ممکن است چنین فضاهایی در حوزه های مختلف فرابخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز در بحث شهر هوشمند، فعال تر ظاهر شود/ افتتاح ابرکامپیوتر سیمرغ تا پایان سال

تبریز در بحث شهر هوشمند، فعال تر ظاهر شود/ افتتاح ابرکامپیوتر سیمرغ تا پایان سال