مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 12:002020-12-06حوادث

بازگشایی برخی از محورهای مسدود در کشور


سرهنگ شیرانی درباره آخرین وضعیت راه ها و شرایط جوی محور های کشور توضیحاتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درباره آخرین وضعیت راه ها و بازگشایی های محور در روز یکشنبه 16 آذر ماه، اظهار کرد: محور هندیجان به دیلم و امیدیه به دیلم بازگشایی شد ، همچنین در استان بوشهر محور برازجان- کازرون، قبل از تونل دریاقلی که به علت سیلاب وریزش کوه مسدود شده بود با تلاش عوامل پلیس راه و راهداری در ساعت 12:40 دقیقه بازگشایی شد.

وی ادامه داد: در استان بوشهر در محور برازجان-گناوه (محدوده روستای بویری به شبانکاره) که به دلیل آبگرفتگی و سیلاب مسدود شده بود با تلاش عوامل پلیس راه و راهداری در ساعت 12:45 دقیقه بازگشایی شد.

سرهنگ شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور ها گفت:در آزادراه قزوین - کرج - تهران لاین شمالی و جنوبی حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک در برخی از مقاطع ترافیک نیمه سنگین را داریم.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی محور های کشور بیان کرد: در برخی از محور های استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، زنجان، قزوین، قم، فارس، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، کردستان، کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی برخی از محورهای مسدود در کشور

بازگشایی برخی از محورهای مسدود در کشور