مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 13:002020-12-06سياسي

سرلشکر باقری: مجاهدت های «سردار استوار» راهگشای نیرو های مسلح است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح با صدور پیامی شهادت سردار عبدالرسول استوار محمودآبادی از سرداران دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی را تبریک و تسلیت گفت.

- ، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح با صدور پیامی شهادت سردار عبدالرسول استوار محمودآبادی از سرداران دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:بسم الله الرحمن الرحیمعروج سرافرازنه شهید عالیقدر، جانباز ایثارگر سردار عبدالرسول محمودآبادی (استوار) سرباز گمنام ولایت و از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و مجاهدان امنیت آفرین عزت و سربلندی کشور عزیزمان را تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

بی شک مجاهدت های سترگ و مثال زدنی آن مجاهد فی سبیل الله در سنگر های مختلف پاسداری از انقلاب و میهن اسلامی به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و صیانت از مرز های مورد تهدید کشور و سپس در جبهه مقاومت اسلامی و همراهی با شهیدان والامقام حاج قاسم سلیمانی (ره) و حاج حسین همدانی (ره) در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برابر تروریسم تکفیری و فتنه داعش که مدال افتخار جانبازی را نیز از آن خود کرده بود؛ الهام بخش و راهگشای نسل های امروز و فردای نیرو های مسلح و مدافع انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: مجاهدت های «سردار استوار» راهگشای نیرو های مسلح است

سرلشکر باقری: مجاهدت های «سردار استوار» راهگشای نیرو های مسلح است