مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 14:152020-12-06سياسي

ایسنا پاسخگوی نیاز رسانه ای همه طیف های جامعه است


فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: خبرگزاری ایسنا توانسته است در مدت زمان بیش از دو دهه فعالیت خود، پاسخگوی نیاز رسانه ای همه طیف های جامعه باشد.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: خبرگزاری ایسنا توانسته است در مدت زمان بیش از دو دهه فعالیت خود، پاسخگوی نیاز رسانه ای همه طیف های جامعه باشد.

عباس صابر، لحظاتی پیش به مناسبت (16 آذر) روز دانشجو و سالروز تأسیس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در نشست با خبرنگار این خبرگزاری در شهرستان مرزی بندر آستارا، اظهار کرد: رسالت رسانه ها در زمان کنونی بیشتر از ایام دیگر است.

وی با بیان اینکه زحماتی را که در مجموعه کشور اعم از دولت، مجلس، قوه قضاییه و نیروهای نظامی و انتظامی کشیده می شود، باید برای مردم تبیین شود، ادامه داد: مردم آنچه را که می بینند، کار جمعی و انعکاس عملکرد نظام است.

وی با اشاره به اینکه مردم هر آنچه را که اتفاق می افتد توسط هر کدام از طیف ها، به پای حاکمیت می نویسند، افزود: همین موضوع سبب شده است تا وظیفه رسانه سنگین تر شود، زیرا مردم عملکردها را به نام اشخاص و یا احزاب نمی نویسند.

صابر، ضمن تبریک فرارسیدن سالگرد تأسیس خبرگزاری ایسنا، با تأکید بر اینکه همه عوامل نظام در سه قوا با تعامل در حال رفع مشکلات هستند، خاطرنشان کرد: هدف ارتقای کیفیت خدمت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا پاسخگوی نیاز رسانه ای همه طیف های جامعه است

ایسنا پاسخگوی نیاز رسانه ای همه طیف های جامعه است