مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 14:552020-12-06ورزشي

پرداخت تسهیلات به باشگاه های ورزشی استان تا سقف 80 میلیون تومان


مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور رفع خسارت های وارده به باشگاه های ورزشی استان تا سقف 80 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود.

- حمید کریمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به تغییر وضعیت شهرستان های استان باشگاه های ورزشی در شهرستان های نارنجی شروع به فعالیت کرده اند و در شهرستان کیار و سامان هم چنان تعطیل هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: فعالیت رشته های پر برخورد مثل کاراته، کنگ فو، تکواندو، جودو، کشتی و بوکس در قسمت مبارزات ممنوع است ولی در سایر قسمت ها مانند آموزش انفرادی و بدون برخورد منعی ندارد.

وی با اشاره به بازگشایی استخرها در استان اظهار داشت: تنها استخرهای روباز مجوز شروع فعالیت دارند که در استان ما استخر روباز وجود ندارد و استخرهای سر بسته هم چنان تعطیل است.

کریمی خاطرنشان کرد: در نوبت قبل پرداخت تسهیلات به باشگاه ها باتوجه به بیمه آن ها به باشگاه داران پرداخت شد ولی اکنون باتوجه به زیاد شدن خسارت های وارده به تمام باشگاه های ورزشی، تا سقف 80 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان عنوان کرد: حداکثر 960 میلیون تومان تسهیلات برای استخرها و پارک های آبی با تعداد 50 نفر پرداخت می شود هم چنین استخرها باتوجه به متراژ مجموعه می توانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به باشگاه های ورزشی استان تا سقف 80 میلیون تومان

پرداخت تسهیلات به باشگاه های ورزشی استان تا سقف 80 میلیون تومان