مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 14:552020-12-06سياسي

جلسات هم افزایی بین مدیران استان برای حل مشکلات تشکیل شود


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بر لزوم شکل گیری جلسات هم افزایی بین مدیران استان برای بررسی و حل مشکلات مردم تأکید کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بر لزوم شکل گیری جلسات هم افزایی بین مدیران استان برای بررسی و حل مشکلات مردم تأکید کرد.

حسین خسروی، امروز یکشنبه 16 آذر در دیدار با اعضای هیئت رییسه اتاق اصناف بیرجند اظهار کرد: اصناف در موضوع کرونا و همدلی مومنانه همانند گذشته خوش درخشیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به نقش مهم اصناف در دفاع از انقلاب و نظام، بیان کرد: اداره کل صنعت و معدن و تجارت استان باید در راستای حل مشکلات اصناف و مردم قدم بردارد.

خسروی ادامه داد: برخی از مشکلات ربطی به استان ندارد و باید در تهران و در وزارتخانه پیگیری شود که این همت مسئولان را می طلبد، نمایندگان استان در مجلس هم آمادگی کامل برای همراهی با مدیران در پیگیری مشکلات مردم در تهران را دارند.

وی یادآور شد: اصناف در دوران دفاع مقدس با جان و مال خود و بعد آن با کمک های مختلف، وفاداری خود نسبت به نظام و انقلاب را به خوبی نشان دادند.

خسروی با تاکید بر لزوم شکل گیری جلسات هم افزایی بین مدیران استان برای بررسی و حل مشکلات مردم، خاطرنشان کرد: طبق گزارش برخی از اصناف، اقلام تنظی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات هم افزایی بین مدیران استان برای حل مشکلات تشکیل شود

جلسات هم افزایی بین مدیران استان برای حل مشکلات تشکیل شود