مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 15:202020-12-06حوادث

از کشف زمین خواری در قلات تا 600 کیلو مواد مخدر


فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف 50 هکتار از اراضی ملی به ارزش 130 میلیارد ریال در تپه سبز قلات شهرستان شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف 50 هکتار از اراضی ملی به ارزش 130 میلیارد ریال در تپه سبز "قلات" شهرستان شیراز خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی گفت: در پی شکایت اداره منابع طبیعی در خصوص تصرف اراضی ملی به متراژ 500 هزار متر مربع در تپه سبز روستای قلات از توابع شهرستان شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت پلیس فارس، حبیبی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و مطلع شدند 2 نفر به هویت معلوم زمین های منابع طبیعی را تصرف و اراضی را قطعه بندی و با اغفال مشتریان غیر بومی، آنها را به فروش و اقدام به ساخت و سازهای غیر مجاز کرده اند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ماموران موفق شدند در این خصوص هر 2 نفر که حدود 50 هکتار از اراضی را به صورت غیر قانونی به تصرف خود در آورده بودند دستگیر کنند، اضافه کرد: کارشناسان ارزش زمین های مذکور را 130 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

حبیبی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، از شهروندان خواست هرگونه اخبار در خصوص ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کاربر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف زمین خواری در قلات تا 600 کیلو مواد مخدر

از کشف زمین خواری در قلات تا 600 کیلو مواد مخدر