مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 15:402020-12-06اجتماعي

محور ساحلی گناوه - بوشهر تا اطلاع ثانوی مسدود است


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گناوه گفت: محور ساحلی گناوه - بوشهر به دلیل آبگرفتگی ناشی از بارندگی های شدید و طغیان رودخانه های فصلی بالادست تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

- سیدابوالحسن علوی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: محور ساحلی گناوه - بوشهر به دلیل آب گرفتگی ناشی از بارندگی های شدید و طغیان رودخانه های فصلی بالادست از ساعات پیش مسدود شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گناوه با اشاره به وضعیت راه های ارتباطی شهرستان بیان کرد: علاوه بر محور ساحلی گناوه به بوشهر، محور گناوه به برازجان (محدوده چهار روستایی به خلیفه ای) نیز مسدود است.

وی با اشاره به وضعیت راه های روستایی شهرستان تصریح کرد: محورهای روستایی تل تل - بقعه در بخش مرکزی و گاو سفید در بخش ریگ شهرستان گناوه نیز به دلیل آب گرفتگی و سیلاب تا اطلاع ثانوی مسدود است.

علوی با اشاره به خسارات وارده شده به زیرساخت های راه های شهرستان در اثر بارندگی اخیر اضافه کرد: بر اساس ارزیابی اولیه، توفان و بارندگی شدید صبح جاری خسارت به زیرساخت های راه های شهرستان وارد کرده است که تخریب تابلوهای اطلاعاتی و آب بردگی شانه های های جاده ها بخشی از این آسیب ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور ساحلی گناوه - بوشهر تا اطلاع ثانوی مسدود است

محور ساحلی گناوه - بوشهر تا اطلاع ثانوی مسدود است